Παρασκευή 6 Μαΐου 2011

‘‘Εμπεδωτική Διδασκαλία και Μάθηση, ένα Μοντέλo Προσαρμογής της Διδασκαλίας στις Ατομικές Διαφορές Μάθησης: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ’’. Ημερίδα στη Χαλκιδα 7 Μαϊου 2011


πηγή εδώ

Το Σάββατο 7 Μαΐου 2011 και ώρα 09:30 έως και 14:30 θα πραγματοποιηθεί ημερίδα από τον Σχολικό Σύμβουλο Μαθηματικών της Δ/θμιας Εκπ/σης Ν. Εύβοιας, κος Παναγιώτου Ευάγγελος, στο Αμφιθέατρο της Περιφερειακής Ενότητας Εύβοιας (Χαϊνά 33, Χαλκίδα), με θέμα: ‘‘Εμπεδωτική Διδασκαλία και Μάθηση, ένα Μοντέλo Προσαρμογής της Διδασκαλίας στις Ατομικές Διαφορές Μάθησης: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ’’.
Θα χορηγηθούν Βεβαιώσεις Παρακολούθησης. Οι συμμετέχοντες μπορούν να εγγραφούν κατά την προσέλευσή τους στο χώρο της Ημερίδας.
Για το Πρόγραμμα της Ημερίδας πατήστε εδώ.
Το Πρόγραμμα της Ημερίδας


Πρόγραμμα Ημερίδας
09:15-09:45Προσέλευση και Εγγραφή
09:45-10:00Καλωσόρισμα – Χαιρετισμοί
10:00-10:45Προσκεκλημένη Ομιλία:

‘‘Ο Διδακτικός Χρόνος ως Παράμετρος της Αποτελεσματικής Διδασκαλίας’’
Ηλίας ΜΑΤΣΑΓΓΟΥΡΑΣ, Καθηγητής Διδακτικής του Παιδαγωγικού Τμήματος Παν/μίου Αθηνών
10:45-11:45Ορισμένες Βασικές Μεταβλητές της Σχολικής Μάθησης
(από το έργο του B. S. Bloom: ‘‘Human Characteristics and School Learning’’):

‘‘Γνωστικά Χαρακτηριστικά Εισόδου σ’ ένα Μαθησιακό Έργο ’’
Μυρσίνη ΓΚΑΝΑΠΗ, Μαθηματικός 5ου Γυμνασίου Ηρακλείου
‘‘Συναισθηματικά Χαρακτηριστικά Εισόδου σ’ ένα Μαθησιακό Έργο’’
Δήμητρα ΛΑΨΑΤΗ, Μαθηματικός Γυμνασίου Μαρμαρίου
‘‘Ποιότητα της Διδασκαλίας’’
Κων/νος ΚΟΥΡΜΠΕΤΗΣ, Μαθηματικός 5ου Γυμνασίου Χαλκίδας
‘‘Συναισθηματικά Χαρακτηριστικά Εξόδου από ένα Μαθησιακό Έργο’’
Γεώργιος ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ, Μαθηματικός Γενικού Λυκείου Παιανίας

11:45-12:15
Διάλειμμα
12:15-13:00
‘‘Το μοντέλο της Εμπεδωτικής Διδασκαλίας και Μάθησης: Μια Πειραματική Έρευνα’’
Ευάγγελος ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Ν. Ευβοίας
13:00-13:30‘‘Παρατηρήσεις και Εντυπώσεις από την Υλοποίηση της Έρευνας’’
Δημήτριος ΙΩΑΝΝΟΥ, Μαθηματικός Γυμνασίου Ιστιαίας
Νικόλαος ΡΑΒΑΝΟΣ, Μαθηματικός Γυμνασίου Καθενών
13:45-14:30Συζήτηση, Συμπεράσματα και Λήξη της Ημερίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου