Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2011

.....ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ.....

Αποσύρθηκε ο Ελευθερόπουλος

πηγή: xsport-news.blogspot.com


(Xρήστο, καλή επιτυχία στην όμορφη κι ενδιαφέρουσα προσπάθειά σου!
Το Be-4um χαίρεται, χαιρετάει και στηρίζει!!!)









Με ανακοίνωσή του ο τερματοφύλακας του Πανιώνου γνωστοποίησε το τέλος της καριέρας του, κάνοντας αναφορά και στα στημένα παιχνίδια!


Την απόφαση του να σταματήσει την καριέρα του έκανε γνωστή ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος μέσω ανακοίνωσης που έστειλε στον Τύπο. Σε αυτή ο 34χρονος τερματοφύλακας αναφέρεται στα γεγονότα με τα στημένα παιχνίδια τα οποία όπως αναφέρει «πάγωσαν ένα μεγάλο κομμάτι» από την αγάπη του για το άθλημα.


Αναλυτικά η ανακοίνωση:





«Ανέκαθεν θεωρούσα την επιλογή της στιγμής που θα βάλει τέλος στην καριέρα του ένας αθλητής πιο σημαντική ακόμα κι απ' την ίδια του την καριέρα.


Στα είκοσι χρόνια επαγγελματικής σταδιοδρομίας προσπάθησα να υπηρετήσω το ποδόσφαιρο με αξιοπρέπεια και με αξιοπρέπεια επιθυμώ να το αποχαιρετήσω.


Όσα έγιναν αυτό το καλοκαίρι "κατάφεραν" να παγώσουν ένα μεγάλο κομμάτι απ' την αγάπη μου γι αυτό κι επειδή, παρά τον επαγγελματισμό μου, το συναίσθημα πάντα με καθοδηγούσε, αποφάσισα να κλείσω τον κύκλο μου ως ποδοσφαιριστής. Ό,τι παραμένει μέσα μου ζωντανό θέλω να το κρατήσω άφθαρτο, ώστε να συνεχίσω να ζω αργότερα στο μαγικό κόσμο των γηπέδων με κάποια άλλη ιδιότητα.
Αισθάνομαι ευλογημένος που για είκοσι χρόνια έκανα επάγγελμα το πάθος μου και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους περισσότερους από τους συμπαίκτες, προπονητές, προέδρους και γιατρούς, όλους τους φροντιστές και φυσικοθεραπευτές που συνεργάστηκα και φυσικά τον κόσμο που με στήριξε σε όλες μου τις στιγμές.




Δημήτρης Ελευθερόπουλος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου