Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

''Κλείνει'' ο Άρης Μπένχα?!

«Φεύγω από την Μπάρτσα, ενδιαφέρουσα προοπτική ο Άρης»Θετικός στο ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στον Άρη εμφανίστηκε ο Μπένχα. Ο 24χρονος επιθετικός έμεινε ελεύθερος από την Μπαρτσελόνα, με της οποίας την δεύτερη ομάδα σημείωσε 5 γκολ σε 21 συμμετοχές στην Segunda Division την περασμένη περίοδο.

«Αυτήν τη στιγμή το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι ότι δεν θα συνεχίσω στην Μπαρτσελόνα. Δεν ξέρω αν με θέλει ο Άρης. Γνωρίζω ότι υπήρχε ενδιαφέρον τον Ιανουάριο, αλλά δεν γνωρίζω κάτι για τώρα. Μπορεί να είναι θέμα που χειρίζεται ο εκπρόσωπός μου και απλώς να μην έχω ενημερωθεί», τόνισε στα «Αθλητικά Νέα» και πρόσθεσε:

«Ο Άρης θα ήταν ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα προοπτική για την καριέρα μου. Γνωρίζω ότι είναι από τις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας και ότι έχει πολλούς Ισπανούς παίκτες στις τάξεις της, κάποιοι εκ των οποίων έπαιξαν στην Μπαρτσελόνα, όπως ο Χαβίτο (σ.σ. ανήκει στον Ολυμπιακό πλέον) και ο Κάλβο. Τον Ιανουάριο εξέτασα την πρόταση του Άρη, μου άρεσε και δεν θα είχα πρόβλημα να την αποδεχθώ, αλλά ο Λουίς Ενρίκε μού είχε υποσχεθεί ότι θα μου δώσει χρόνο συμμετοχής και προτίμησα να μείνω στην Μπαρτσελόνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου